1.
შეფასების სქემა გაკვეთილზე ჩართულობისათვის:
|
ქულები
1-10
|
შეფასების
დონეები
|
|
1-3
|
მოსწავლე იშვიათად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში ,შესაძლებელია ხელსაც
უშლიდეს გაკვეთილის მსვლელობას,გამოხატავს გაკვეთილის პროცესის მიმართ ინდიფერენტულ
ან აგრესიულ დამოკიდებულებას.
|
|
4-5
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში,იშვიათად იჩენს
ინიციატივას,მასწავლებლის დახმარებიას გარეშე მისი ჩართულობა ხშირად არ მჟღავნდება.
|
|
6-7
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში,ცდილობს იყოს აქტიური,მაგრამ
მისი აქტიურობა ქმნის პრობლემებს - მაგ. ის ზედმეტად ბევრს საუბრობს,აწყვეტინებს
მოსაუბრეებს,ხანდახან ცდილობს ზედმეტი აქტიურობით დამალოს საკუთარი მოუმზადებლობა,ზოგჯერ
არ სცემს პატივს სხვის მუშაობას და სხვა.
|
|
8-10
|
მუდმივად მზადააა მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში,დამოუკიდებლად
ერთვება მუშაობაში,დისკუსიასა თუ პრობლემების გადაჭრაში,ეხმარება და პატივს სცემს
სხვებს,კარგად აქვს გაცნობიერებული საკუთარი როლი კლასის მიერ რაიმეს შესწავლისას.
|
2.პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭებათ ნული ან ერთი ქულა
და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი.მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
|
|
მოსწავლის სახელი,გვარი
|
|||||||||
|
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
|
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შემოქმედებითი უნარი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური მსჯელობა)
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საუბარი (გამართული,ტემბრი)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჯამი
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
კონკრეტულ მოსწავლეს თითოეული კრიტერიუმის
გასწვრივ ენიჭება შესაბამისი ქულა,ჯამდება ყველა კრიტერიუმში მიღებული ქულები და იყოფა
ექვსზე (გამოითვლება მათი საშუალო არითმეტიკული).
|
|
დონე (8-10 ქულა)
|
დონე (5-7 ქულა)
|
დონე (1-4 ქულა)
|
|
მოსმენა
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
|
საუბარი
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელებს
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელებს
|
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება
|
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
მეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები(თვალით,ჟესტებით,გამომეტყველებით,ხმით)
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
|
|
მონაწილეობა
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თამისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების
გამოთქმით
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის
შესატყვისი
|
მცირე ინტერესი აქვს.არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს
სადისკუსიო თემას
|
|
კოოპერაცია
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის
წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში,
ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
|
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით,ცნებებით.არის ლოგიკური
კავშირი საკითხთან
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული
ფაქტებით
|
4.
ჯგუფის მუშაობის შეფასების სქემა
|
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია
|
ჯგუფის მუშაობა დამაკმაყოფილებელია
|
ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია
|
|
ჯგუფის წევრების ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა წევრი არ არის ჩართული
|
უმრავლესობა ჩართულია
|
ყველა ჩართულია
|
|
ურთიერთმოსმენისა და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ,არ უსმენენ ერთმანეთს და არის
ხმაური,არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ,ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის
აზრს
|
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
|
ინსტრუქციის მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
ნაწილობრივ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
მუშაობენ ინსტრიქციის მიხედვით
|
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ გადააცდინეს დროს
|
დაიცვეს დროის ლიმიტი
|
|
ლიდერის როლი
|
ლიდერი ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
|
ლიდერი ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
5.ჯგუფის
წევრის შეფასების სქემა
1-ყოველთვის , 2-ზოგჯერ, 3- არასოდეს.
|
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
|
ფლობს დავალების შესრულებისათვის საჭირო
ცოდნასა და
უნარ-ჩვევებს
|
|
|
|
|
საუბრობს და მოქმედებს ჯგუფისათვის სასარგებლოდ
|
|
|
|
|
კარგი მსმენელია
|
|
|
|
|
შეუძლია კომპრომისზე წასვლა
|
|
|
|
|
იღებს პასუხისმგებლობას,შეასრულოს დავალება
დროულად და ინსტრუქციის მიხედვით
|
|
|
|
6..როლური თამაშის შეფასების
რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭებათ ნული
ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი.მაქსიმალური ჯამი არის
ათი ქულა.
|
მოსწავლეების სახელი
გვარი
|
||||||||||
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|
ინფორმაციის შეფასების უნარი
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინფორმაციის დახარისხება და ორგანიზება
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კონკრეტულ როლში ჩართულობა
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
როლური თამაშისადმი მოტივირება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კომუნიკაციის უნარი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კრიტიკული აზროვნების უნარის გამოვლენა
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კრიტიკული როლის სწორად გათამაშება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
როლების სწორად გადანაწილება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სცენის არსი და მიზნის
ჩამოყალიბება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
რესურსების სწორად გამოყენება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჯამი
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment