|
სახელი, გვარი
|
ნანა ისაკაძე
|
|
|
პირადი ნომერი
|
21001024843
|
|
|
ტელეფონი
|
577 653 600
|
|
|
ელ-ფოსტის მისამართი
|
Nanaisakadze@gmail.com
|
|
|
პროექტის სახელწოდება
|
„სკოლის ისტორია“
|
|
|
სამიზნე ჯგუფი
|
IX-X კლასი
|
|
|
პროექტის ხანგძლივობა
|
1 თვე
|
|
|
პროექტში ჩართული მოსწავლეების რაოდენობა
|
21 მოსწავლე
|
|
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეები მოიძიებენ საკუთარი
სკოლის დაარსების ისტორიას. გაიგებენ რომელ
წელს დაარსდა და ვისი ინიციატივით. მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების,
მსჯელობის, დისკუსიის, გუნდურობისა და თანამშრომლობის უნარ-ჩვევები
|
|
|
პროექტის მიზანი
|
მოსწავლეები გაიგებენ და გაეცნობიან საკუთარი სკოლის ისტორიულ წარსულს
|
|
|
პროექტის მოსალოდნელი მოკლევადიანი და გრძელვადიანი შედეგები
|
მოსწავლეები შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას, დახარისხებას, სოფლის თემთან
ურთიერთობას.
|
|
|
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების მოკლე აღწერა
|
1. ჯგუფის შექმნა და
ფუნქციების განაწილება
2. ინფორმაციის
მოძიება და დამუშავება
3. ინტერვიუს
ჩატარება სოფლის თემში უფროსი თაობის კომპეტენტურ პიროვნებებთან
4. ფოტომასალის
მოძიება
5. ფოტომასალის
გადაღება
6. პრეზენტაცია
სკოლის თემისთვის
7. ბუკლეტების
დამზადება და გავრცელება
|
|
|
პროექტის მონიტორინგისა და შეფასების სისტემის აღწერა
|
მოსწავლეებმა გადაინაწილეს ფუნქციები და აქტიურად ჩაერთვნენ პროექტის
განხორციელების პროცესში. დავალებებისთვის გათვლილი ჰქონდათ დრო, რომელსაც ვაკონტროლებდი
და ვაძლევდი უკუკავშირს. მათთვის შექმნილი მქონდა თანამშრომლობითი და უსაფრთხო გარემო.
|
|
|
რესურსები
ფლიფჩარტები, მარკერები, თაბახის ფურცლები, კალმები.
|
||
|
ლიტერატურა
|
ინტერნეტი
|
|
|
აღჭურვილობა/მასალები
|
ფოტოაპარატი, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
|
განვახორციელე სოციალური პროექტი „სკოლის ისტორია“,
რომელშიც მონაწილეობას ღებულობდა IX-X კლასის მოსწავლეები. პროექტის ხანგძლივობა
იყო 1 თვე. პროექტი აქტუალური იყო მოსწავლეებისთვისა და მთლიანად სკოლის თემისთვის.
პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეებს გაეგოთ და გაცნობოდნენ საკუთარი სკოლის დაარსებასა
და მის ისტორიას.
პირველ რიგში შევქმენი ჯგუფი და მოსწავლეებს
გადავუნაწილე ფუნქციები, დავავალე ინფორმაციის მოძიება თემში, როგორც ასაკოვან ადამიანებთან,
ასევე კომპეტენტურ პიროვნებებთან. შეგროვებული ინფორმაციის შემდეგ ჩავატარეთ პრეზენტაცია
სკოლაში და მოსწავლეებმა დაარიგეს თავიანთი შექმნილი ბუკლეტები სკოლის შესახებ. მოსსწავლეები
აქტიურად იყვნენ ჩართული სოციალურ პროექტში. დავალებებისათვის განკუთვნილი დრო გამოიყენეს
მაქსიმალურად. ისინი გულმოდგინედ ეკიდებოდნენ დაკისრებულ მოვალეობას. დაკავებული იყვნენ
ინფორმაციის მოძიებით, აქტიურად თანამშრომლობდნენ ერთმანეთთან. სრული პასუხისმგებლობით
ეკიდებოდნენ დაკისრებულ მოვალეობას. არც ერთი მოსწავლე არ ყოფილა პასიური.
პროექტის განხორციელების პროცესში გაიზარდა
მათი მოტივაცია და გამოთქვეს სურვილი მსგავსი პროექტების განხორციელებისა. აღნიშნული
პროექტის საშუალებით მოსწავლეებმა არა მარტო მოიძიეს ინფორმაცია სკოლაზე, არამედ განუვითარდათ,
როგორც თანამშრომლობითი, ასევე მსჯელობისა და გუნდურობის უნარები.
No comments:
Post a Comment